google-site-verification=rvRpQHcmUxwzVCYag9CM7OUG-4oilrQ3i-24ipy4kNU Skip to main content

Marketing Coördinator

Waarom zou je een teambuilding organiseren met jouw bedrijf?

Belgian Coast Hotels HQ

Binnen Belgian Coast & City Hotels (BCH), het overkoepelende orgaan voor de Accor hotels aan de Belgische Kust en Brussels Airport, zijn we op zoek naar een gemotiveerde Marketing Coördinator. Ben je commercieel, creatief en op zoek naar een uitdaging in de hotelwereld? Dan is deze job zeker iets voor jou!

Wie zijn wij?

Belgian Coast Hotels is de overkoepelende organisatie voor 10 kusthotels onder franchise van de internationale hotelketen Accor. Als organisatie bieden wij ondersteuning aan de hotels op vlak van accounting, sales, marketing en HR.

Functieomschrijving

  • Coördineren en uitvoeren van diverse marketingprojecten (B2B en B2C).
  • Contactpersoon interne/externe stakeholders voor alle praktische zaken.
  • Ondersteuning bij het opstellen van de nodige rapportages.
  • Ondersteunen bij het onderhoud van interne tools, waaronder databasebeheer en marketing automations.
  • BCCH (Belgian Coast & City Hotels) als brand mee in de markt zetten en de uitvoerende communicatie hiervoor op zich nemen, in de vorm van copywriting, mailings, socials en mee uitwerken van het nodige salesmateriaal.

Profiel

  • Je hebt een bachelordiploma Marketing of Communicatie en minimum 2 jaar ervaring in een gelijkaardige functie.
  • Je werkt doelgericht en haalt motivatie uit vooropgestelde targets.
  • Je bezit een grote dosis verantwoordelijkheidszin en kan zelfstandig te werk gaan.
  • Je denkt probleemoplossend en bent flexibel ingesteld.
  • Een uitstekende kennis van geschreven en gesproken taal in Nederlands en Frans. Elke taal die hier bijkomt, is uiteraard een pluspunt!
  • Je bent in het bezig van een rijbewijs.

Aanbod

  • Glijdende werkuren om een gezonde work-life balance te behouden.
  • Een passend salarispakket in een contract van onbepaalde duur aangevuld met de mogelijkheid tot een bedrijfswagen met tankkaart en een bonussysteem.
  • Extralegale voordelen zoals o.a. laptop, gsm-abonnement, hospitalisatieverzekering …
  • Een 40-urenstelsel waardoor je kan genieten van 12 inhaalrustdagen per jaar bovenop het wettelijk verlof.
  • Toegang tot ons intern voordelenplatform.
  • Onder het motto ‘stilstaan is achteruitgaan’ bieden we de mogelijkheid tot het volgen van (externe) opleidingen.
  • Je werkt vanuit ons kantoor te Brugge.

Wij kijken er naar uit om jou in ons Marketingteam te verwelkomen! Interesse?

Stuur ons een e-mail voor meer informatie!
Stuur jouw kandidatuur naar chavalie@belgiancoasthotels.be. Of vul het formulier hiernaast in.

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*
Toegestane bestandstypen: pdf, Max. bestandsgrootte: 20 MB.
*
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.